Czym cechują się ciekawe strony internetowe?

Według badań 92% polskich przedsiębiorców wykorzystuje internet jednak tylko 54% spółek posiada własną stronę internetową. Jak więc stworzyć stronę internetową, która pozyska potencjalnych odbiorców? Co należy przygotować, zanim umówimy się na rozmowę z agencją interaktywną?
strony internetowe interaktywna zajawka spółki – pierwsze spotkanie z potencjalnym użytkownikiem, dlatego też wypada wywrzeć dobre wrażenie. Witryna internetowa to narzędzie, które ma zwiększyć zyski spółki.
Jest to sposób na kształtowanie swojego wizerunku w internecie, na prezentowanie swoich zrealizowanych projektów.
Strona internetowa konkurencji może być dla nas inspiracją, dlatego wskazane jest sprawdzić jak wyglądają ich strony, zapisać sobie, co nam się podoba. Strona ma przyciągać uwagę i być łatwa w obsłudze, by klient bez trudu zdołał wyczytać użyteczne wiadomości i możliwie wygodnie złożyć zamówienie. Należy pamiętać, by strona internetowa ma być wykonana pod kątem klienta.
Istotna jest szata graficzna, dlatego kolejną kwestią jest wybór grafiki, czy strona internetowa ma być prosta, elegancka, poważna czy nowoczesna. Wybór grafiki dobieramy pod branżę – tzn. jakie świadczy usługi i jak chce przyciągać użytkowników.
Aby przygotować stronę potrzebne są materiały: logotyp, treści, fotografie. Te materiały należy zebrać jak najwcześniej, aby w przyszłości nie spowalniać działań nad stworzeniem witryny. Wpisy na witrynę wskazane jest napisać pod kątem pozycjonowania w wynikach organicznych.
Istotną kwestią jest również czy strona internetowa ma być przygotowana także pod kątem urządzeń mobilnych, czyli smartfony oraz tablety.
Dobra strona internetowa musi:
Być wyposażona w system zarządzania treścią,
Być zoptymalizowana pod pozycjonowanie
Powiadamiać o polityce cookies
Być jasna i łatwa w użytkowaniu
Strony internetowe są rozwiązaniem pomagającym rozweijać firmę, w związku z tym powinna być łatwa do odnalezienia w wyszukiwarkach, a szczególnie w Google, oraz co jakiś czas aktualizowana: dodawanie nowych tekstów, nowych towarów, realizacji, referencji. Te działania przyczynią się do większe zyski firmy.
agencja interaktywna: http://coffeeine.pl