marketing

Parę lat temu aby firma zaczęła zarabiać, potrzeba było ją jedynie zarejestrować, a Reklama ograniczała się do zamieszczania informacji o firmie w książce telefonicznej. Aktualnie rynek jest bardzo konkurencyjny i bez odpowiednio przygotowanej reklamy żadna firma nie przetrwa wystarczająco długo. Niestety wciąż w bardzo wielu firmach marketing uznawany jest za coś co zdarza się innym, przez co firmy nieświadomie tracą klientów, a co za tym idzie zyski z tym związane. Czasami ograniczają swoje działania marketingowe do stworzenia projektu ulotki czy layoutu, to bardzo negatywne praktyki. Szczególnie, że bardzo często nie pokrywają się one z realnymi potrzebami grupy docelowej w którą celuje firma. A przecież marketing ma służyć podniesieniu się wskaźników sprzedaży, a żeby tego dokonać musimy zacząć otrzymywać reakcję klientów na wysyłane komunikaty. Jeśli takiej reakcji nie ma, to znaczy, że zupełnie nie trafiliśmy z komunikatem do naszych potencjalnych klientów. Poza tym najważniejsze jest pojąć, że marketing to nie tylko promowanie produktu. Jeśli posiadamy jakiś produkt możemy być pewni, że taki sam posiada nasza konkurencja. Musimy posiadać odpowiednią strategię, po to aby móc w całości i systemowo promować własną firmę i jej usługi Agencja interaktywna.